Klára Hájková - celoživotní vzdělávání


Přejdi na obsah

Cvik na červen

Ukázky cvičení

Jak cvik vypadá a jak ho správně provádět, napovíc víc obrázek než jakýkoliv komentář.
Přesto si přečtěte několik poznámek : zaujmeme leh na zádech; bradu směrujeme k hrudní kosti, ramena jsou v kontaktu s podložkou a stažená dolů, lopatky i bedra maximálně přitisknutá k podložce. Paže podél těla. Zvedneme obě nohy a hmitáme jimi střídavě směrem od trupu a k trupu. Jedná se o krátký, ale rychlý a energický pohyb. Můžeme hmitat buď oběma dolními končetinami ve stejném směru, nebo střídat pravou a levou dolní končetinu v opačných směrech.

Rovněž můžeme střídavě několik hmitů za sebou vytahovat špičky směrem ke stropu nebo naopak paty (špičky přitahujeme směrem k holením). Současně se snažíme s prováděním hmitů co nejvíce odlepovat od země zadeček.
Cvičení provádíme 2 až 3 minuty, pak položíme pomalu dolní končetiny na zem, uvolníme, provedeme 1 až 2 hluboké nádechy a výdechy a opět 2 až 3 minuty cvičíme. Postupně můžeme zvyšovat délku cvičení na 4 až 5 minut.
Je opravdu důležité mít bedra přitisknutá k podložce a oddalovat zadeček od země. Cvik pak provádíme správně a nezatěžujeme kyčelní klouby.

cvik na červenec

zpět

Nabízím | Novinky | Akce | Proč právě se mnou | Kontakt | Ceník | Podmínky | Fotogalerie | Vod fšeho kousek | Ukázky cvičení | English Corner | Recepty | Mapování stránky


Zpět na obsah | Zpět na hlavní nabídku