Klára Hájková - celoživotní vzdělávání


Přejdi na obsah

Cvik na únor

Ukázky cvičení

Zaujmeme základní postoj - viz cvik na leden. Rozpažíme. Palec pravé paže přetočíme směrem nahoru, dlaň je otočená dopředu, palec levé paže směřuje dolů a dlaň dozadu. Ostatní prsty jsou protažené do dálky. Hlava je přetočená doprava. Ramena tlačíme dolů, lopakty směrem k sobě.

Pomalu přetáčíme hlavou směrem doleva. Současně s hlavou přetáčíme palec pravé paže dolů a palec levé ruky naopak směrem nahoru. V této fázi cviku bychom měli mít hlavu přetočenou doleva, levý palec směrem nahoru a levou dlaň otočenou dopředu. Pravý palec je přetočený dolů a pravá dlaň tudíž směřuje dozadu. Následně přetáčíme hlavu zpět doprava, levý palec dolů a pravý palec nahoru. Opakujeme 8-10x.
Výhoda cviku je, že jej můžeme provádět i v sedě na gymnastickém míči, nebo v kanceláři pokaždé, když potřebujeme uvolnit horní část trupu. Tímto cvikem totiž aktivujeme šíjové svaly, posilujeme svaly mezilopatkové, protahujeme svalstvo paží až po ramena a v nečinnosti nezůstávají ani prsní svaly.


cvik na březen
zpět


Nabízím | Novinky | Akce | Proč právě se mnou | Kontakt | Ceník | Podmínky | Fotogalerie | Vod fšeho kousek | Ukázky cvičení | English Corner | Recepty | Mapování stránky


Zpět na obsah | Zpět na hlavní nabídku