Klára Hájková - celoživotní vzdělávání


Přejdi na obsah

Cvik na září

Ukázky cvičení

Jak už jsem napsala v úvodu, cvik na září je zaměřený zejména na posilování hýžďových svalů a na protahování svalů dolních končetin. Samotné provádění je velmi jednoduché. Položíme se na podložku na břicho, horní končetiny jsou pokrčené, ruce pod čelem, dlaně na podložce. Páteř je protažená, nekrčíme šíji, neprohýbáme se v bedrech.

Dolní končetiny jsou od sebe zruba na šírku ramen, opřené o špičky tak, jak to ukazuje obrázek. Kyčle a stehna jsou položená na zemi, kolena jsou pokrčená.
Posilování a současně protahování provádíme tak, že nadzdvihneme kolena nad zem a propneme, stáhneme hýžďové svaly a svaly na přední straně stehen. Břišní svaly přitahujeme k podložce, tím uvolníme a srovnáme hrudní část páteře. Vydržíme několik vteřin. Poté pokrčíme kolena a současně uvolníme stažené hýžďové, břišní a stehenní svaly. Opakujeme 8-10x v základní sestavě. Pochopitelně po rozcvičení si můžeme počet opakování zvýšit. Malou obměnu můžeme udělat tak, že výdrž mezi jednotlivými opakováními zkrátíme a po deseti opakování zařadíme delší pauzu, poté opět můžeme provádět cvičení v rychlejší frekvenci. Rychlejší frekvence jednotlivých opakování by ale neměla být na úkor správného provádění cviku.

cvik na říjen
zpět

Nabízím | Novinky | Akce | Proč právě se mnou | Kontakt | Ceník | Podmínky | Fotogalerie | Vod fšeho kousek | Ukázky cvičení | English Corner | Recepty | Mapování stránky


Zpět na obsah | Zpět na hlavní nabídku